torsdag 9. desember 2010

Skummel jul III



Siste klippet handler om en person som har flyttet til landet for å feire en fredelig jul for seg selv. Han har fylt opp huset med julegodter, julepresanger og pyntet juletreet. Men idyllen varer ikke lenge. To vinningskriminelle bryter seg inn i huset hans, ødelegger julepynten, raserer interiøret og stikker av med mat og julepresanger.

Jeg husker at den siste delen av tegnefilmen gjorde at jeg fikk litt vondt i magen. Fortjente Donald virkelig å få hele julen ødelagt? Var det rimelig at Snipp og Snapp ødela stuen hans? Hvordan følte Donald det etter at Snipp og snapp hadde gått?



3 kommentarer:

  1. Ikke tenk på det, Donald klarer seg fint. Han hadde det jo kjempegøy med skytingen. Og alt uten wii..
    Men! Den derre leken, hvor de to mennene har duell. Du vet, først går de par skritt fra hverandre, så hilser knapt, så pang:
    Julemann, oh julemann - SÅNN ønsker jeg meg :)

    SvarSlett
  2. Vet ikke om det er så bra at Utegute får voldelige leketøy til jul. Jeg tenker at det blir en gummiand;) Neida!

    SvarSlett
  3. Njaaaaaaaaaa, gummiand var morsomt i vikingdrakt og satanskledd, men siden jeg fortsatt mangler hus med badekar har jeg ingen bruk for en gummand..
    To dresskledde menn i duell derimot.. Oooooooo!

    SvarSlett